באמצעות בינה מלאכותית וחזון מהפכני, חברה ישראלית אחת כובשת שוק שמגלגל 400 מיליארד דולר בשנה בארצות הברית.

AIQHome הצליחה תוך שנתיים בלבד מאז הקמתה לקרוא תיגר על תאגידים אמריקאים ולמקם עצמה בין חמש החברות המובילות בתחומה, הגדולה שבהן שוויה כ-6.2 מיליארד דולר.

תחום השירותים לבית בארה"ב הינו התחום השלישי בגודלו במדינה וכולל כארבעה וחצי מיליון בעלי מקצוע המספקים שירותים לכ-130 מיליון בעלי בתים ברחבי המדינה. בשנת 2019 סך העסקאות בתחום עמד על 400 מיליארד דולר והגידול הממוצע הוא כ-10 מיליארד דולר בשנה.
AIQHome, פיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית (AI) המחברת לראשונה באופן אופטימלי ואוטומטי בין בעלי בתים הזקוקים לשירות מסוים לבין בעלי המקצוע המתאימים לביצוע הפרויקט וזה רק על קצה המזלג.

אתר AIQHOME – מגזין מלא, זירת מסחר ומנועי חיפוש מבוססי AI

הפלטפורמה המהפכנית מאפשרת לכל בעל מקצוע לקבל הפניות (לידים) באופן אוטומטי בהתאם לתקציב שהגדיר מראש, לנהל את ההפניות (לידים) באמצעות כלים טכנולוגיים, להתאים ללקוחותיו הפוטנציאלים את המימון לו הם זקוקים לביצוע הפרויקט ואף לנהל את הפרויקט והעבודה מול הספקים באמצעות בינה עסקית, לנהל את עובדיו על מנת לשמור על רווחיות ויעילות, להתקשר עם בעלי מקצוע אחרים לשם שיתופי פעולה ועוד המון.

מדובר למעשה בפלטפורמה היחידה בעולם הכוללת הכל בבית אחד, זהו גם היתרון היחסי העצום של החברה ביחס למתחריה.


החובה להיות חלק מהקדמה

בעוד בעלי הבתים עצמם מבקשים להפוך את ביתם לבית חלומותיהם, בעלי המקצוע עצמם משתמשים בכלים מיושנים ורובם ככולם, מעצמאים זעירים ועד חברות גדולות, מתמודדים עם קשיים רבים.
מתוך 4.5 מיליון בעלי מקצוע, 96% מעידים כי אינם משתמשים ביישומים טכנולוגיים להתנהלות עסקית כך שיכולתם למדוד את הישגי העסק, לאמוד באופן מדויק את עלויות התפעול הכבדות והמורכבות ולייצר מתאם אופטימלי בין יכולת להצלחה, בלתי אפשרית.
בעוד עולם השיווק הדיגיטלי הפך בעשור האחרון הכרחי לכל בית עסק המחפש למכור את שירותיו ועל אף שברור כי ללא אספקה מתמדת ויציבה של הפניית לקוחות אין לעסק אפשרות קיום מתמשכת, 93% מבעלי המקצוע מעידים כי אינם מייצרים דרישה לשירותיהם באמצעות הרשתות הדיגיטליות וזאת בשל העדר יכולת טכנולוגית, חוסר ידע מקצועי וכמובן התחרות הגבוהה המובילה לעלויות גבוהות.

הטכנולוגיה הייחודית של AIQHome 

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר את המושג בינה מלאכותית (AI) כאשר הרעיון המרכזי הינו תכנות מחשב לפעול באופן המציג יכולות המאפיינות את הבינה האנושית בלבד.

החברה באמצעות בינה מלאכותית, מייצרת באופן אוטומטי הפניות מדויקות ומתאימה אותן לבעל המקצוע הרלוונטי בהתאמה אידיאלית על פי צרכיו ויכולותיו האישיות.
בנוסף, המערכת החכמה מקבלת היזון חוזר מבעל המקצוע בנוגע להפניות אלו וכך יודעת למקסם את עצמה ולהבין את צרכיו באופן מעמיק יותר מה שיוצר עלייה מתמדת באחוזי הסגירה שלו ובאופן ישיר גם ביעילות וברווחיות – תהליך שיפור קבוע.

פלטפורמת AIQPROS לניהול העסק – טכנולוגיות AI, BI ו-CI לאופטימיזציה ניהולית

באמצעות הנתונים הללו ניתן גם לשקף לבעלי המקצוע את היתרונות והחסרונות של העסק ביחס למתחריו באזורים ובתחומים בהם הוא פועל, טכנולוגיה זו נקראת בינה שיתופית (CI) וכיום היא נחשבת כזו שמשנה פרדיגמות.

 

נתונים חשובים – הזדמנות השקעה נדירה

בגיוס SEED גויסו כ-2.5 מיליון דולר שהושקעו במחקר ופיתוח.
בחודש ספטמבר 2019 הועלתה לאוויר הגרסה הראשונה ונרשמו למערכת בעלי מקצוע ממוקדים ל-14 תחומי שירות בלבד מתוך 470 וב-8 אזורים גאוגרפיים נבחרים מתוך כ-3,000 ברחבי ארה"ב.
בעלי המקצוע מדווחים על גדילה מדי חודש והדרישה לפתיחת תחומי שירות נוספים ואזורים חדשים הולכת וגוברת ומכאן ניתן להבין את גודל הפוטנציאל.

בחודשים יולי-אוגוסט 2020, החברה עתידה לפתוח עשרות שירותים נוספים ולהתפרס בהדרגה ברחבי המדינה, מדובר בקפיצת מדרגה עצומה וחדירה אגרסיבית לשוק של הגדולות ביותר.
כחלק מהיערכות החברה לסבב גיוס גדול ראשון בארה"ב, החברה הגדירה לעצמה מטרה להגדיל את מחזורי המכירות באמצעות פתיחה של תחומים ואזורים נוספים וגיוס לקוחות חדשים. לשם כך החברה מזמינה קומץ נוסף של משקיעים ישראלים להצטרף ולהיות חלק מההזדמנות הנדירה.

החברה מנוהלת על ידי מיטב האנשים והמוחות בכל התחומים ומלווה על ידי משרד עורכי הדין ברנע ושות' ומשרד רואי החשבון PWC.

"אין טוב ממראה עיניים" אומרים היזמים ומזמינים אתכם לפגישה במשרדי החברה על מנת לצלול יחד לעומק הטכנולוגי ולקבל הסבר מפורט, כולל גישה מלאה לפלטפורמה עצמה טרם קבלת הצעת השקעה.

צור קשר עם יזמי AIQHome

  • *השימוש במידע הוא לצרכי יצירת קשר בלבד ולא יימסר לכל גורם חיצוני